Klacht: Rijden onder invloed

ptrplmn op 09 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag werden wij weer opgeschrikt doordat een busje van DHL(VLF-86-V) met een levengevaarlijke noodvaart door onze straat scheurde om vervolgens bij de coffeeshop samen met zn collega softdrugs te halen en vervolgens weer achter het stuur plaatsnam. We maken ons hier ernstig zorgen om.
Mijn vrouw en kinderen werden door een andere DHL voor kk kinderen uitgescholden omdat ze niet snel genoeg overstaken bij het zebrapad.

Gewenste Oplossing:

Verzekering dat bezorgers in Wageningen hierop worden aangesproken en berispt. En niet meer onder invloed rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemorgen, Bedank voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur hard door uw straat reed en deze chauffeur met een collega naar een coffeeshop is gegaan en daarna weer zijn weg vervolgde met de bus. Fijn dat u het kenteken heeft weten te noteren. Ik heb deze klacht over het rijgedrag en de 'tussenstop' doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger(s). Dit zal intern verder worden opgepakt. Want dit is zeker niet toegestaan. Dank voor uw melding! U geeft aan dat er nog wat is voorgevallen maar dan met een andere chauffeur op het zebrapad tijdens het oversteken. Heeft u van deze chauffeur nog wat meer informatie? Wellicht een kenteken? Of heeft u of hebben uw gezinsleden kunnen zien waar de bezorger is gestopt voor het afleveren van een pakket (graag ontvang ik postcode en huisnummer)? Waar en wanneer heeft dit plaatsgevonden (heeft u verdere informatie over datum, tijdstip en locatie)? Zie graag uw reactie tegemoet zodat we dit verder kunnen gaan doorzetten. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht ptrplmn

9 maanden geleden - Dank u. Het andere incident was op dinsdag 6 februari jl. omstreeks 14.15u op het zebrapad op de kruising Geertjesweg/Postjesweg in Wageningen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 februari 2024 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb deze klacht inclusief de informatie doorgezet naar de lokale CityHub. Daar zullen ze kijken of ze op basis van deze informatie kunnen achterhalen welke bezorger dit is geweest en dit dan ook bespreken met de desbetreffende bezorger, zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Rogier
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door ptrplmn