Klacht: Retourzending na 3 weken nog niet aangekomen

nikki chvojkova op 10 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond

Ik heb een pakketje van shein retourgestuurd met hun retourlabel op 16 juni. In de mail waar ik kan checken waar het pakketje is staat ontvangen in sorteercentrum in afwachting van data. Geen idee wat dit inhoudt.
Zendingnr is JVGL06186266001540155946

Kunnen jullie me hierbij helpen?

Mvg nikki

Gewenste Oplossing:

Dat het doorgestuurd wordt naar shein

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2023 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nikki,

Ik zou willen adviseren om een onderzoek te starten naar dit pakket, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken.
Dit onderzoek moet echter de verzender bij DHL starten omdat we enkele specifieke gegevens nodig hebben en omdat zij onze opdrachtgever zijn. Dus het beste is om contact met de verzender (Shein) op te nemen en dit te vragen.
Excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Vriendelijke groet
Lisa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door nikki chvojkova