Klacht: Probleem terugvorderen geld

karin1960 op 06 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 6 x vandaag geapp te hebben met div medewerkers en telkens weer herhaaldelijk gezegd wat t probleem was nog steeds problemen gehad met t terugvorderen van mijn betaling aan verzendkosten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn 6 45 terug zodat ik de ontvanger een label kan laten maken en hij zijn pakket kan krijgen

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen Karin, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat het niet lukt om restitutie aan te vragen voor uw gemaakte verzendkosten. Heeft u voor mij het zendingsnummer(deze begint vaak met JVGL, MDP, JJD, 3S, C, JVGLOTC, JUN, 00 of iets soortgelijks) en de postocde en het huisnummer van het ontvangstadres? Ik hoor het graag van u. Met vriendlijke groet, Aïsha DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht karin1960

1 jaar geleden - 5025DA 125

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Bedankt voor uw bericht. Zou ik ook nog het zendingsnummer mogen? (deze begint vaak met JVGL, MDP, JJD, 3S, C, JVGLOTC, JUN, 00 of iets soortgelijks). Dan kunnen we verder met u meekijken. Met vriendelijke groet, Rogier DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht karin1960

1 jaar geleden - MDPR78P7NL7

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 maart 2024 om 17:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank voor uw bericht.

U kunt een restitutie voor de verzendkosten aanvragen via deze link: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/restitutie-aanvragen. U kunt dan aangeven dat u een betaalbewijs hebt, de restitutie kan dan voor u worden verwerkt.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annika
DHL eCommere E-Care.

karin1960

Heeft op 07 maart 2024 om 21:59 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Heb al eerder restitutie formulier ingevuld. Echter het afschrift bank kon niet worden verzonden omdat er in rood staat dat het te groot is het is al voor de zesde keer ingevuld nu

Reactie van de melder van de klacht karin1960

1 jaar geleden - Nog steeds is t niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door karin1960