Mijn Klacht:
Hallo ik heb bij n particulier iemand 2 grote pakketten gekocht.deze mevrouw heeft ze afgelopen maandag mooi netjes afgegeven bij dhlpunt en mij de 2 track pakketcodes gestuurd.nu staat er bij de trackcode al 3dgn dat de planning nog niet gemaakt is.ik had ze allang moeten hebben.ik heb al meerdere keren contact gehad met dhl en hun verwijzen naar de verkoopster.maar zodra zij ze in goede orde heeft zfgegeven bij dhl dan is t totdat de ontvanger ze in handen heeft toch verantwoordelijk? Daar zijn toch immers de ze postdiensten voor.en dan moeten ze niet de verantwoordelijkheid bij de verkoopster leggen.het is bij en door hun kwijtgeraakt en dan moeten hun t ook oplossen.
Gewenste Oplossing:
Dat dhl zelf gaat uitzoeken waar mijn 2 pakketten zijn en ze dan alsnog heel en netjes bij mij afleverd en er voorzichtig mee omgaat.en mochten ze uiteindelijk teruggaan naar de verkoper dat t dan nogmaals naar mij verstuurd moet worden en dat dhl dan die kosten vergoed.wij ( de verkoopster en ik ) zijn niet in gebreken gebleven en hebben alles netjes zoals t hoort bij dhl achter gelaten.ik eis dat hun naar t ophaaldepot waar t pakket is afgegeven belken en ook naar de evt chauffeur die t pakket heeft opgehaald bij t ophaaldepot bellen en verder uitzoeken waar mijn pakketten zijn.en niet de verantwoording bij de verkoopster leggen.hun hebben dit veroorzaakt dus moeten hun t ook oplossen.

