Geboden Oplossing:
Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat u het pakket niet hebt gekregen maar ziet dat het direct retour afzender gaat.
Bij dit pakket staat in de TrackTrace achter de naam van de verzender tevens tussen haakjes 'shipper is not seller'. Dat wil zeggen dat de naam niet die van de verzender is, maar dat dit pakket is verstuurd via een zogenaamde verlader. De naam van de verzender is in de TrackTrace niet te zien, maar het lijkt oorspronkelijk te zijn verstuurd vanuit China.
Uw zending is 16/01 bij ons aangemeld. Waarschijnlijk heeft u op of rond deze datum een bestelling geplaatst of ervoor betaald.
Hopelijk kunt u aan de hand van deze gegevens achterhalen om welke afzender het precies gaat.
Helaas kunnen wij uw pakket - ondanks dat er onterecht is aangegeven dat het adres niet juist zou zijn - niet meer tegenhouden of een wijziging doen. Het gaat retour afzender. Het advies is om contact met de webwinkel op te nemen voor uw zending.
Zij kunnen voor u nakijken of het pakket opnieuw kan worden verstuurd of dat u het aankoopbedrag ervoor terugkrijgt. De verzender zal bij een onterechte retour verder contact met ons opnemen i.v.m. de betaalde verzendkosten.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care