Mijn Klacht:
Pakket van BOL.COM niet bezorgd 2x niet bezorgd
2X NIET BEZORGD Zendingsnummer
zie bijlage
WAARDE 200EURO TERUG GESTUURD.
Pakket wordt ten onrechte retour gestuurd. Geen afleverpoging gedaan.NIET AAN DE DEUR GEWEEST 2x onderweg 2x niet bezorgd.
Niet aangebeld helemaal niks.
En geen NIET BEZORGD KAARTJE IN DE BRIEVENBUS GEDAAN. als dat net zoals postnl (geen kaartjes meer) is dan nog het zelfde verhaal aanbellen of brengen en achterlaten bij de buren op 1hoog.
Liegen dus.. ja !
En u liegt hierom als ik bel of email, met hij was in de buurt, DAN bezorg je het pakket.
Of dan naar een afhaald punt.
Als ik de reviews lees (Trust Pilot) weet ik waarom en werkelijk ongelooflijk rij van klachten over de laatste twee maand dat ik heb gelezen.
Bij geen reactie, ga ik niet het meer met u als verzender verder waar dat mogelijk is.
mvg
Datum van ervaring: 26/27 januari 2024
Gewenste Oplossing:
Contact opnemen er is meer schade hieruit voortgekomen.


