Klacht: Pakket van 28 december 2023 nog steeds niet terecht! DHL stuurt me van kastje naar de muur helaas

Darknightjo op 30 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de ontvanger van pakket MDPR71VGKWW aangekocht via Marktplaats wat ik heb betaald uiteraard. Het pakket zit al vanaf 23 december vorig jaar in jullie molen. Op 28 dec stond de melding ‘bezorging verhinderd ‘ in mijn DHL app en vanaf die dag zou het retour gaan naar de afzender. Geen idee waarom het niet alsnog naar mijn gekozen afhaalpunt in Schiedam is gegaan. Inmiddels op 29-01-24 heeft de verzender het pakket nog steeds niet retour ontvangen want ik heb via Marktplaats contact met hem. Waar is mijn pakket en waarom is het inmiddels al bijna een maand verder?? Echt belachelijk dit. Ik wil mijn pakket ontvangen! Dit is al de 3e klacht/melding van dit pakket. Ga niet zeggen dat het is opgelost door een antwoord te geven waar ik niets aan heb maar zorg dat het pakket boven water komt! Ik ben genoeg aan het lijntje gehouden inmiddels. Ik koop een track en trace zodat jullie dit kunnen opsporen. Ik wacht al bijna 1 MAAND op mijn pakket die jullie ERGENS hebben liggen in jullie sorteercentrum!!! Bij mijn vorige klacht meldde DHL dat het opgelost is, maar DHL er is NIETS opgelost! De afzender heeft niets retour ontvangen, het hangt nog steeds in jullie sorteercentrum. Al vanaf 23 december, schande! Ga aub nu echt checken waar mijn pakket is en zeg niet zomaar dat het opgelost is, terwijl dat niet waar is!
IK ben echt KLAAR met DHL. Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket moet boven water komen anders gaat DHL de kosten van mijn aanschaf verzendkosten maar vergoeden na een maand wachten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 januari 2024 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jo,

Bedankt uw bericht. Wat vervelend dat er nog geen oplossing is voor uw zending.

Ik zie dat ik uw eerdere bericht over deze zending heb beantwoord op dit platform onder referentienummer 1138734.

Er zijn helaas door u geen aanvullende gegevens toegestuurd binnen het onderzoek naar uw pakket. Maar het onderzoek onder casenummer 23976670 loopt op dit moment nog. Het is nog altijd in behandeling en ik verwacht dat u spoedig bericht krijgt van mijn collega's van de backoffice.

Ik hoop u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Darknightjo