Klacht: Pakket nog niet ontvangen

Eddje65 op 22 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 juli was mijn pakket onderweg op laatste moment niet bezorgd. Dag erna was het gevonden tijdens inventarisatie. Nu staat er al van 15 juli dat het 1 a 2 dagen verhinderd is maar helaas nog niks ontvangen. De afzender heeft ook al nagevraagd maar die komt ook geen steek verder.
Waar is en blijft mijn pakket, het is geen klein pakket dus niet gauw over het hoofd te zien.
Graag zsm oplossen anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het morgen in huis heb

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u het pakketje nog niet heeft. Kunt u mij uw zendingsnummer sturen? Ik kijk graag even mee naar de zending. Bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Selena DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Eddje65

3 jaren geleden - JVGL05972021001749355555

Reactie van de melder van de klacht Eddje65

3 jaren geleden - Enig idee hoelang dit gaat duren ben er beetje klaar mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2021 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het doorgeven van uw zendingsnummer.

Ik heb deze direct erbij gepakt en ik zie ook dat er al enige tijd iets helemaal verkeerd gaat. Wat er precies aan de hand is durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het spijt mij dat u hierdoor nog met lege handen zit! Het is in ieder geval slim als hiervoor een onderzoek wordt opgestart. Zo kunnen wij namelijk de situatie gaan uitzoeken én oplossen.

Wat ik u daarom voor nu wil adviseren is om de situatie even te melden bij de verzender, want zij hebben de mogelijkheid om het onderzoek op te starten. Hiervoor zullen zij enkel even contact met ons moeten opnemen, zodat wij dit in orde kunnen maken. Hopelijk is de situatie dan snel verholpen, zodat u eindelijk uw pakket kan ontvangen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Elle
DHL Parcel E-care

Eddje65

Heeft op 22 juli 2021 om 14:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

WAT een antwoord dat heb ik nu al 4x gehoord. Afzender heeft al contact met jullie maar weet ook nog steeds niks. Ik ga verdere stappen ondernemen omdat jullie in gebreke blijven elke keer opnieuw.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddje65