Mijn Klacht:
Omdat vandaag de dag is dat me vader overleden is, heb ik een speciale balon besteld.
Deze zou geleverd worden met DHL. Natuurlijk heb ik deze een aantal dagen voordat ik hem moest hebben besteld.
De dag voordat de overlijdens datum passeerde had ik al veel wantrouwen dat me bestelling niet zou binnenkomen, dus heb ik uit voorzorg de webwinkel gebeld.
Deze hebben uit coulance en medeleven een extra Ballon opgestuurd, wat ik overigens erg netjes vindt.
Maar helaas, de bezorgen heeft genoteerd dat niemand thuis was, en ik heb dus niet mijn bestellingen binnen gekregen, dit valt erg zwaar op me dak.
De bestelling die uit coulance verstuurd zou worden is uberhaupt niet eens verzonden, DHL had hier denk ik geen zin.
Uit voorzorg hebben we een briefje op de deur geplakt, dat het pakketje ook in de tuin gelegd mag worden.
Daarbij ook een notitie toegevoegd voor de bezorger dat het pakketje in de tuin gelegd kan worden.
De klanten service van DHL is erg kundig, deze verwijzen me namelijk direct door naar de webwinkel waar ik deze heb besteld.
Gelukkig heeft de webwinkel ervaring met DHL dat de accountant binnen 1 week reageert (reactie van de medewerker).
Conclusie: Ik kan niet mijn ballon de lucht in laten gaan op de dag dat me ik me vader wil herdenken omdat DHL niet hun pakketjes op tijd kan bezorgen.
Natuurlijk speelt hier ook veel emotie bij, maar dit kan toch niet. 2 bestellingen, 2 fouten en vooralsnog een klantenservice die zegt, ja je hebt niet open gedaan.
Misschien moet DHL is investeren in mensen die hun werk leuk vinden, die graag pakketjes rond brengen en niet van dat waardeloze personeel wat eerst naar PEARL moet, want een bril hebben ze zeker nodig.
Gewenste Oplossing:
Geen idee bedenk iets.