Klacht: Pakket niet ontvangen

TerenceXD1 op 26 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat vandaag de dag is dat me vader overleden is, heb ik een speciale balon besteld.
Deze zou geleverd worden met DHL. Natuurlijk heb ik deze een aantal dagen voordat ik hem moest hebben besteld.
De dag voordat de overlijdens datum passeerde had ik al veel wantrouwen dat me bestelling niet zou binnenkomen, dus heb ik uit voorzorg de webwinkel gebeld.
Deze hebben uit coulance en medeleven een extra Ballon opgestuurd, wat ik overigens erg netjes vindt.

Maar helaas, de bezorgen heeft genoteerd dat niemand thuis was, en ik heb dus niet mijn bestellingen binnen gekregen, dit valt erg zwaar op me dak.
De bestelling die uit coulance verstuurd zou worden is uberhaupt niet eens verzonden, DHL had hier denk ik geen zin.
Uit voorzorg hebben we een briefje op de deur geplakt, dat het pakketje ook in de tuin gelegd mag worden.
Daarbij ook een notitie toegevoegd voor de bezorger dat het pakketje in de tuin gelegd kan worden.

De klanten service van DHL is erg kundig, deze verwijzen me namelijk direct door naar de webwinkel waar ik deze heb besteld.
Gelukkig heeft de webwinkel ervaring met DHL dat de accountant binnen 1 week reageert (reactie van de medewerker).

Conclusie: Ik kan niet mijn ballon de lucht in laten gaan op de dag dat me ik me vader wil herdenken omdat DHL niet hun pakketjes op tijd kan bezorgen.
Natuurlijk speelt hier ook veel emotie bij, maar dit kan toch niet. 2 bestellingen, 2 fouten en vooralsnog een klantenservice die zegt, ja je hebt niet open gedaan.
Misschien moet DHL is investeren in mensen die hun werk leuk vinden, die graag pakketjes rond brengen en niet van dat waardeloze personeel wat eerst naar PEARL moet, want een bril hebben ze zeker nodig.

Gewenste Oplossing:

Geen idee bedenk iets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Het is zeker vervelend om te vernemen dat de pakketten bedoeld waren voor de herdenking van uw dierbare. Allereerst mijn excuses daarvoor. Wij willen graag met u meekijken naar beide zendingen. Graag zou ik hiervoor de zendingsnummers ontvangen en het huisnummer. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Zodra we deze informatie van u hebben ontvangen, dan zullen we het voor u verder in behandeling nemen. Alvast dank voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Dirk DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht TerenceXD1

10 maanden geleden - JVGL06255848001470996969 JVGL06255848000581583757

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 januari 2024 om 17:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Terence,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb uw zendingen direct nagekeken en zag dat u hier op 24 januari reeds telefonisch contact over heeft gehad. Naar aanleiding van dat contact heeft mijn collega een klacht doorgezet naar de leidinggevende op de CityHub. De bezorger zal aangesproken worden op de onterechte meldingen waardoor u de pakketten niet tijdig heeft ontvangen. Nogmaals ons excuses voor het ongemak, wij zullen hiermee aan de slag gaan om zodoende te kunnen voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lara
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door TerenceXD1