Klacht: Pakket niet bezorgd, terug naar afzender

olivierniet op 19 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is nog niet bezorgd maar hebben ze naar de afzender teruggestuurd. De bezorger heeft geen boodschap achtergelaten, daardoor konden wij het ook niet afhalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vrede wanneer dhl zorgt dat ik mijn pakket thuis krijg, of dat ik het af kan halen!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juli 2023 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat uw pakket is teruggestuurd.

Ik heb de zending bekeken en zie dat deze niet binnen de afhaalperiode van vijf werkdagen is opgehaald van het Service Point. De track en trace had u kunnen inzien via onze website: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

Het pakket is nu retour verzonden naar de verzender. Dit kan ik niet tegenhouden. Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met de verzender, ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik hoop dan ook dat de verzender u snel een nieuw pakketje kan opsturen of een andere passende oplossing kan bieden. Excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

olivierniet

Heeft op 20 juli 2023 om 10:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Waarom is er geen briefje achtergelaten in de brievenbus.

Alle klachten die gemeld zijn door olivierniet