Klacht: Pakket ipv op bezorgadres naar DHL servicepunt gestuurd zonder toestemming

DIENSTAPOTHEEK UTRECHT op 04 september 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze bestelling is niet bij ons geleverd op het afgesproken tijdstip namelijk tijdens onze openingstijd, maar er is wel een bericht geschreven dat we niet thuis waren en nu het pakket bij een servicepunt opgehaald kan worden. We hebben er extra voor betaald bij de verkoper om de levering op een bepaald tijdstip te mogen ontvangen. Dus ik eis dat het pakket alsnog op het juiste adres wordt geleverd. Onze medewerkers worden niet ervoor betaald om onze leveringen ergens bij een servicepunt op te halen maar moeten hier op locatie aanwezig zijn en onze apotheek draaiend houden.

Gewenste Oplossing:

Het pakket binnen onze openingstijden op het JUISTE adres alsnog te leveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 september 2024 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DIENSTAPOTHEEK UTRECHT