Klacht: Pakket blijft hangen op “Sorteren”

JBoes op 04 september 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 29 augustus een pakket vanuit Groningen laten versturen voor naar Regio Utrecht.

Deze is op 29 Augustus 20:01 afgeleverd bij een DHL servicepoint.
Dit pakket is volgens opgepikt door de bezorger om 21:54 en hierna nooit meer gescant.

Vanaf dat moment staat deze op “sorteren” maar hier zijn al te veel dagen overheen.
Ik maak mij druk omdat dit pakket persoonlijke spullen betreft en niet te vergoeden zijn.

Uit ervaring weet ik dat ik in dit geval al de donder erop kan zeggen dat dit pakket kwijt is en een zielige vergoeding hiervoor krijg.

3SDFC1406256053

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket toch geleverd krijgen of in ieder geval weten dag hij er nog aan komt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 september 2024 om 08:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JBoes

Heeft op 04 september 2024 om 09:41 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Welk onderzoek, de bezorger heeft hem voor t laatst om 22:00 in ze handen gehad. Rara wie weet meer?! Hoe kunnen zoveel pakketen bij jullie kwijt raken! En dan een “onderzoek” en een paar zielige euros als compensatie geven?? Ik wil mijn pakket hier zitten persoonlijke dingen in en heb niks aan 7€

Alle klachten die gemeld zijn door JBoes