Klacht: pakje niet ontvangen

menro op 12 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

een nieuwe telefoon besteld maar nooit ontvangen. track en trace staat al weken stil…..vanaf 13 juni wacht ik al…..een onderzoek krijg ik geen antwoord op. ook al meerdere keren naar afgifte punt geweest, ligt ook niks.

pakje alsnog krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat uw zending nog niet geleverd is. Graag kijk ik even mee! Welk pakket bedoelt u precies? Zou u mij het zendingsnummer door willen sturen? U kunt dit ook doorgeven via onze livechat of telefonie afdeling: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support Alvast bedankt, Vriendelijke groet Lisa DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht menro

7 maanden geleden - Track and trace : MDPR6DPV4DZ 2DE : JVGLOTC0045569255 HUISNUMMER : 20 POSTCODE: 8322 GD

DHL

Heeft op 12 juli 2023 om 09:07 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb dit gelijk voor u nagekeken en zie dat dit een Marktplaats zending betreft. Ik zie dat u via de chat een onderzoek gestart heeft. Het onderzoek is nog in behandeling. Door de hoge volumes kan het afhandelen van een onderzoek langer duren dan gebruikelijk. Ik wil u vragen het nog af te wachten. Wij streven ernaar deze spoedig mogelijk af te sluiten.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Senna
DHL Parcel E-care

menro

Heeft op 17 juli 2023 om 09:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

DHL geeft aan dat mijn pakje met waarde van 100,00 als vermist is opgegeven. En er verder onderzoek niet mogelijk is!!

Alle klachten die gemeld zijn door menro