Mijn Klacht:
Klacht nummer zoveel, krijg een mail dat het pakket op nummer 120 afgeleverd is. Dat is de Gall Gall bij ons. Heb ze meteen gebeld, maar daar is NIKS afgeleverd dus weer een pakket kwijt.
CO936835284DE
Ik ben gewoon thuis, dus meneer was WEER TE LUI om aan te bellen en zoals naar behoren zijn werk te doen en het pakket boven af te leveren.
Klacht nummer duizend dit en nog steeds ondanks jullie mooie beloftes geen resultaat.
Ik blijf gewoon net zo lang klagen tot het een keer stopt.
ik heb reuma en kan dat soms gewoon niet tillen en moet elke keer gaan zoeken en graaien tussen tig pakketten die hier gedumpt worden. Niet te geloven dat dit soort mensen niet ontslagen worden want het is niet 1 of 2 keer gebeurd maar ik klaag al jaren
Gewenste Oplossing:
Moet ik weer uitleggen dat het pakket NAAR BOVEN gebracht moet worden

