Klacht: Nog steeds geen oplossing

keemski op 13 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben op 3 mei bij DHL een claim ingediend omdat een van onze verzekerde zendingen beschadigd is geleverd. Het pakket was opengesneden en de helft van de artikelen waren vermist. Na 10 weken correspondentie met DHL is er nog steeds niets vergoed en wachten we nog op reactie. Ik kan dit bedrijf niet meer serieus nemen.

We vragen DHL om over te gaan tot uitbetaling van de geleden schade, Deze schade bestaat tenminste uit de verzendkosten en de inkoopwaarde van de artikelen die vermist zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u nog geen terugkoppeling heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Heeft u voor mij het zendingsnummer van uw pakket? Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Indien u bezit over een case nummer ontvang ik deze ook graag. Dan kan ik even met u meekijken. Het is ook mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support. Wij kijken dan direct met u mee. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht keemski

9 maanden geleden - Case nummer: 19270717 Zendingsnummer: CY905428793DE

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2023 om 14:26 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik heb uw case er even bijgepakt en zie inderdaad dat het al even loopt. Uw reactie is in elk geval goed binnengekomen. Ik heb nu in de case ook een notitie achtergelaten, zodat dit zsm voor u wordt opgepakt. Voor nu kan ik u adviseren toch nog even af te wachten. U zult namelijk zeker nog van ons horen. Mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart.

Maud
DHL Parcel E-care

keemski

Heeft op 13 juli 2023 om 15:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik vind 10 weken wachten wel voldoende.

Alle klachten die gemeld zijn door keemski