Beste Laura, ik had ook niet de mogelijkheid om weer thuis te laten bezorgen, de app gaf alleen als keuze het afhaalpunt studentenbikeshop, wel eventueel kon ik een ander dag kiezen, of in de buurt laten neerzetten maar dan wel in de buurt bij deze studentenbikeshop ?! Het is jammer dat voorgaande communicatie niet bewaard wordt in de app, zoals de messenger berichten van de chauffeur, waarin hij(zij) doorgeeft tussen 11.00 en 15.00 komt 1. Om 14.00 uur doorgeeft dat hij over 15 minuten aankomt 2. (Een uur later pas weer doorgeeft dat er helaas vertraging is en 3. Weer later, dat ‘we elkaar gemist hebben’ (Wat dus onzin is, hij is helemaal niet geweest);en t naar n ophaalpunt zal gaan. Op dat moment kon ik niets meer veranderen in de app, er stond alleen dat n tijdstip doorgeven wordt wanneer t bij ophaalpunt is (nu maandag 12.00 uur is dat nog steeds niet t geval). Al met al n hele rare gang van zaken, je zou het bijna treitergedrag noemen: iemand de hele dag laten wachten en dan de klant de schuld uiteindelijk geven dat je voor niets gewacht hebt. (De chauffeur zal een ander verhaal hebben..) Daarom in t algemeen het verzoek aan DHL om hun bezorgers te vragen a.u.b. gewoon door te geven als bezorgen niet lukt, en t een dag later wordt, liever wachten dan met met nogal een frustratie te zitten. En ook een verzoek om a.u.b. de app na te kijken want die werkt dus niet zoals jullie zeggen.