Mijn Klacht:
Zaterdag 27-1 de hele dag gewacht op een pakket (DHL geeft altijd ruime tijd zoals tussen 10.00 en 1500, dus je kan ook niet weg).:Om 15.15 opeens een melding dat ik niet thuis zou zijn en dat het pakket naar een ophaalpunt wordt gebracht!? ! Dit is dus een leugen, ik was wel thuis. Grove brutaliteit van een DHLbezorgen dus die zich er makkelijk vanaf maakt! Het is een tamelijk groot pakket ook nog en dat zou ik dan lopend naar huis moeten zeulen!? Walgelijke manier van doen van DHL, waar ik waarschijnlijk ook geen normale reactie van zal krijgen , je kunt alleen met robots chatten! Bah!
Gewenste Oplossing:
Opnieuw bezorgen


