Klacht: Niet bezorgde pakketen

Marcoteriele op 10 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag.

Vandaag wederom een pakket van dhl niet ontvangen. Ondanks dat ze aangeven dat het bezorgd is. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurt. DHL zelf is alleen via een chatbot te bereiken. Daar schiet je helaas niets mee op. Een formele klacht indienen bij dhl lijkt onmogelijk

Als ik
Mijn pakketten alsnog ontvang of in ieder geval een compensatie hiervoor. Daarnaast wenst ik nooit meer gebruik te willen maken van dhl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 juli 2023 om 10:57 geantwoord

Beste Marco,

Dat is erg vervelend, excuses.
Er is door de chatbot een onderzoek gestart naar uw zending, we doen even navraag bij de bezorger en het depot. Zodra we meer weten koppelen we dit direct terug aan de verzender, Zooplus.
De terugkoppeling aan u verloopt via de verzender. Ik wil u dan ook aanraden om met hen in contact te blijven.

Mocht u overige vragen hebben, kunt u altijd een medewerker bereiken door even te wachten bij de chatbot. De chatbot vraagt de eerste gegevens op, daarna kunt u doorverbonden worden met een medewerker die u daardoor sneller kan helpen. Ook kunt u mijn collega's van de afdeling telefonie benaderen.
U vind hier onze livechat en telefonie afdeling:

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Vriendelijke groet
Lisa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Marcoteriele