Klacht: KUTBEZORGING ONNODIG

Mirandje81 op 03 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer krijg ik bezorgd bericht ik ben thuis en het is niet bij mij bezorgd maar de bezorgers kunnen schijnbaar geen toevoegingen lezen bij huisnummers of het is gewoon gemakzucht , mijn zoontje ziek thuis zit te wachten op speelgoed die hij verdiend heeft omdat zijn tanden getrokken zijn en nu ligt het bij mijn buren OOK NOG VOOR HUN DEUR NEERGEGOOID achter een hek waar ik niet bij kan en de mensen zijn vanavond pas thuis , dit is zooo onnodig als ze gewoon naar de letter kijken bij het huisnummer

Gewenste Oplossing:

Leer ze lezen of hou geld in voor elke klacht die te maken heeft met verkeerd bezorgen ofzo misschien leren ze het dan want dit is onnodig ik woon 147 d , en t is bezorgd op 147 , kost 2 sec om een adres goed te lezen toch.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het pakket niet bij u afgeleverd is. Ik begrijp dat de bezorger het pakket per abuis bij uw buren heeft geleverd. Heeft u voor mij het zendingsnummer samen met uw postcode? Een zendingsnummer begint meestal met 3S, JUN, JJD, JVGL, CY. Dan pak ik dit graag verder voor u op. Mijn excuses dat de levering zo is verlopen. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Mirandje81

10 maanden geleden - Per abuis zou betekenen dat het niet vaker gebeurd maar dat gebeurt dus wel kleine moeite om zorgvuldig met pakketjes om te gaan en adressen goed te lezen 3SQLW1657821776

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 februari 2024 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
Ik begrijp dat dit vervelend is, zeker als het vaker gebeurd. Ik heb je klacht direct doorgegeven aan de leidinggevende van de chauffeur met casenummer 24592248 en ga ervan uit dat dit niet meer zal gebeuren. Mijn excuses voor het ongemak! Sterkte gewenst voor uw zoon.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Mirandje81

Heeft op 03 februari 2024 om 14:23 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Het gebeurt gewoon weer , pakketje vandaag staat bezorgd ik heb niks ontvangen en deze keer ligt het ook niet bij mijn buren !!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandje81