Klacht: klacht was afgewerkt maar oplossing is niet gedaan! wil verzendkosten terug of label opnieuw verzenden zie link

Ellen 01 op 11 mei 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is nog steeds bij verzender bijna jaar geleden!

dat pakket zonder kosten kan worden opgestuurd!! Ik ben heel lang van huis geweest daarom nu pas reactie

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We kijken graag met u mee. We kunnen de link in uw originele bericht helaas niet helemaal kopiëren/aanklikken. Zou u deze link en het losse zendingsnummer nogmaals willen sturen? Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Ellen 01

11 maanden geleden - Verzonden vanuit Mail voor Windows Hierbij 1 van de vele Emails!!!!!!!!! Van: janh106 Houtman Verzonden: maandag 9 januari 2023 17:17 Aan: janh106 Houtman Onderwerp: FW: verzendlabel Verzonden vanuit Mail voor Windows Van: [email protected] Verzonden: vrijdag 2 september 2022 19:59 Aan: [email protected] CC: Ellen Onderwerp: verzendlabel De oplossing van DHL Goedemiddag mevrouw Houtman, Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie. Na controle is gebleken dat het pakket is doorgestuurd na een blijkbaar onterechte niet thuis melding op 2 augustus. Aangezien geen mailadres van u was opgegeven, kon het pakket alleen worden getraceerd via de tracking informatie op onze site. Helaas heeft u het pakket niet af kunnen halen op het servicepoint Jeans Centre in Hellevoetsluis, waardoor het pakket is geretourneerd. De afzender heeft inmiddels het pakket retour ontvangen op het eigen adres en kan na herlabeling het pakket u weer toesturen. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak en hoop ik dat u snel uw pakket gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care Zie de melding hier boven van DHL. Zou graag een verzendlabel voor het pakket willen krijgen, het vorige verzendlabel was JVGLOTC0037020786. Adres is Ellen Houtman Bruggehoofd 50 3223DD Hellevoetssluis Email van de ontvanger is [email protected] Met vriendelijke groet, G.A. Roozendaal Terpweg 2 1744GN Sint Maarten

Reactie van de melder van de klacht Ellen 01

11 maanden geleden - JVGLOTC0037020786. Laatste mail was in Januari ik wil alleen dat de afzender het pakje opnieuw maar nu gratis kan opsturen!

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 mei 2023 om 14:57 geantwoord

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik zie dat het verzendlabel van JVGLOTC0037020786 is aangemaakt door de Wehkamp. De Wehkamp zou dan contact met ons moeten opnoemen voor de restitutie aanvraag van het label. Dit is namelijk op het zakelijke account van de Wehkamp aangemaakt. Hiervoor moet ik u dus doorverwijzen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Yunus
DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Ellen 01

10 maanden geleden - Het goede nummer is JVGLOTC0037020786.

Reactie van de melder van de klacht Ellen 01

10 maanden geleden - K heb nu 157 Emails en telefoontjes gepleegd en helaas heb ik een verkeerd omdat ik al zoveel correspondentie heb over DHL nummer het is JVGLOTC0037020785 dit heb ik al ca, 139 keer gemaild het gaat over een paar Euro het was een fout van DHL wat in mail 122 is toegegeven maar ik wil gewoon mijn pakje bezorgd hebben! Gratis !!! Het ligt nog steed na bijna een jaar bij afzender!

Ellen 01

Heeft op 01 juni 2023 om 17:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

na bijna een jaar ergenis door fouten Bij DHL wil ik alsnog dat de afzender mijn pakje gratis kan opsturen desnoods geeft u gels zodat ze het
met Post.nl kunnen verzenden!

Reactie van de melder van de klacht Ellen 01

9 maanden geleden - Het is nu meer dan een jaar geleden en het pakket is nog steeds bij afzender!! Verzonden: vrijdag 2 september 2022 19:59 Aan: [email protected] CC: Ellen Onderwerp: verzendlabelJVGLOTC0037020786 De oplossing van DHL Goedemiddag mevrouw Houtman, Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie. Na controle is gebleken dat het pakket is doorgestuurd na een blijkbaar onterechte niet thuis melding op 2 augustus. Aangezien geen mailadres van u was opgegeven, kon het pakket alleen worden getraceerd via de tracking informatie op onze site. Helaas heeft u het pakket niet af kunnen halen op het servicepoint Jeans Centre in Hellevoetsluis, waardoor het pakket is geretourneerd. De afzender heeft inmiddels het pakket retour ontvangen op het eigen adres en kan na herlabeling het pakket u weer toesturen. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak en hoop ik dat u snel uw pakket gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-Care Zie de melding hier boven van DHL. Zou graag een verzendlabel voor het pakket willen krijgen, het vorige verzendlabel was JVGLOTC0037020786. Adres is Ellen Houtman Bruggehoofd 50 3223DD Hellevoetssluis Email van de ontvanger is [email protected] Met vriendelijke groet, G.A. Roozendaal Terpweg 2 1744GN Sint Maarten

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen 01