Klacht: Klacht DHL van 26 februari

JSDEV op 06 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe durven jullie om mijn klacht als opgelost te betitelen???? DHL heeft helemaal niets gedaan, maar kennelijk toch de klacht als opgelost aanmelden?

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding van 25 euro

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 maart 2024 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik zie net zoals mijn collega heeft aangegeven in de vorige klacht dat er een onderzoek is gestart en we de uitslag en een verdere oplossing hebben gedeeld met de ontvanger. Omdat de ontvanger het label heeft betaald, kunnen wij dit alleen met hen verder oppakken.

Om deze reden sluiten wij uw klacht als opgelost. We kunnen voor u in deze situatie niet meer doen. Ik adviseer u om contact met de ontvanger te houden voor informatie over dit onderzoek.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL eCommerce E-care

JSDEV

Heeft op 06 maart 2024 om 11:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is geen oplossing. Ik ben mijn iPod kwijt en contact met de koper is zinloos omdat hij de iPod nooit ontvangen heeft. Waarom neemt DHL geen contact met mij op?

Alle klachten die gemeld zijn door JSDEV