Mijn Klacht:
Van mijn werkgever heb ik een kado bon gehad waarmee ik iets van Rituals kon krijgen. De eerste maal is het niet bezorgd, gereclameerd bij DHL. Bleek tot onze verrassing ( na 1 dag) onder auto te liggen. Was aangemeld als zijn bezorgd!
Weer een ander pakket, vandaag bezorgd lag voor de auto, kletsnat. Wij hebben een grote postbus, reden om dit soort ongein te kunnen voorkomen.
Is het nu echt zo moeilijk om van de brievenbus gebruik te maken ?
Overlegd met DHL – reactie “ vraag eerst maar eens aan de buren of het pakket bezorgd is”
Gewenste Oplossing:
Fatsoenlijke bezorging en niet zo’n afstandelijke, ongeïnteresseerde reactie.


