Klacht: het gaat over hoortoestellen easyhear

bordeslaan op 24 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

gaat over mijn paketje dat niet geleverd kon worden, door dat er 2 huisnr op stonden 224en 223
maar het moet zijn bordeslaan 223
tracking nr yt2413221266034709

zo vlug mogen opsturen op het goede adres bordeslaan 223 postcod 5223ml

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 mei 2024 om 17:14 geantwoord

Goedemiddag!

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend te vernemen dat er twee huisnummers bij uw zending vermeld stonden. Ik heb uw zending direct gecontroleerd en zie inderdaad dat er hierdoor onduidelijkheid is geweest over waar uw pakket geleverd moest worden. De bezorger heeft om deze reden aangegeven dat het pakket niet bezorgd kon worden, gezien de bezorginstructies niet goed waren doorgegeven.

Doordat wij hierdoor de bezorgopdracht niet konden voltooien, hebben wij uw pakket moeten terugsturen naar de verzender. Het spijt mij u niet anders te kunnen informeren.
Ik adviseer u contact over op te nemen met de verzender, wellicht dat deze uw pakket opnieuw kan versturen of uw aankoopbedrag kan terugsturen.

Indien u hier nog vragen over heeft, vernemen wij het graag. Wij staan u graag te woord.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettig weekend toe!

Lara
DHL eCare

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bordeslaan