Klacht: gestolen

questmedica op 18 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 juni 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 18 juni 2024

Een klant van DHL meldt dat een pakket als bezorgd is gemeld, terwijl het nooit is ontvangen. De klant beschuldigt het bedrijf van diefstal. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

zeggen dat het pakket bezorgd is , maar dat is het niet ze hebben het dus gestolen

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn pakket hebben en een normaal antwoord van DHL ipv dat IA gelul , de bezorger heeft het pakket gewoon gestolen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat uw zending op geleverd staat, maar u niets ontvangen heeft. Ik kijk graag met u mee. Zou ik hiervoor het zendingsnummer van dit pakket mogen? Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 18 juni 2024 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Nikki
E-care DHL E-commerce Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

questmedica

Heeft op 18 juni 2024 om 15:39 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

totaal niet opgelost !

Alle klachten die gemeld zijn door questmedica
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM