Klacht: Geen levering pakket

tazdevboy op 05 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze week voor de tweede keer levering niet geleverd terwijl ik gewoon thuis was en eerder deze week al levering dagen later geleverd maar in de algemene hal van de flat naast de lift achter gelaten en deze beschadigd bleek.

Ik wil dat er gewoon een pakket geleverd wordt zoals beloofd wordt en niet terwijl ik gewoon thuis ben ineens een bericht krijgen dat een pakket pas op maandag opgehaald kan worden bij een servicepunt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemiddag Boy Mollema, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Een pakket mag nooit onbeheerd worden achtergelaten met een kans op schade of diefstal. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik grag nog het zendingsnummer. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht tazdevboy

9 maanden geleden - Betreft: Verzender FOTOPRODUCT Zendingsnummer JVGL0602404600266868 Handtekening boy Waarbij ik geen handtekening heb gezet. Dit is schijnbaar door de bezorger gedaan.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 juli 2023 om 16:57 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Ik heb uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de chauffeur. Ik ga ervan uit dat dit niet meer zal gebeuren. Excuses voor het ongemak!

Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door tazdevboy