Klacht: Elkaar gemist

Drukregelaar op 26 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Zaterdag lag er een kaartje in de bus van DHL dat we elkaar gemist hadden.
Ik was op dat tijdstip gewoon thuis, ze hebben nog niet eens aangebeld!!
Ik vind dat schandalig!!
Het is natuurlijk wel makkelijk zo, dan kunnen ze de pakketten op één adres (DHL punt) afgeven.
Ik kreeg vandaag om 14.00 uur bericht dat ik mijn pakketje op kon halen bij Blokker Goirle.
Tot mijn verbazing lagen daar nog veel pakketten van bedrijven waarvan ik weet dat daar altijd iemand aanwezig is…….
Ik heb laatst ook gezien dat de chauffeur in de auto blijft zitten en een jonge knul als bijrijder dan snel uit de wagen komt, een kaartje in de brievenbus doet, dan weer vlug in de bestelbus en snel wegrijden. Dit is echt niet goed!!
Groet,
Albert Verheijen

Gewenste Oplossing:

Ik zou het niet weten, misschien weten jullie iets....??

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste Albert Verheijen, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er afgelopen zaterdag niet is aangebeld en u op een ander moment heeft gezien dat een bijrijder van de chauffeur snel een kaartje in de brievenbus doet en vervolgens doorrijdt. Dit is zeker niet de bedoeling. Goed dat u hiervan melding maakt. Is het op uw adres vaker voorgekomen dat er niet wordt aangebeld? In dat geval ontvang ik graag nog de zendingsnummers van de pakketten waarbij dit ook is gebeurd en uw huisnummer. Van wat u gezien hebt van de bijrijder die uitstapt. Heeft u kunnen zien bij welk adres dit is geweest? Graag ontvang ik van u postcode en huisnummer en datum en eventueel een tijdstip waarop het heeft plaatsgevonden? Of wellicht heeft u een kenteken weten te noteren van de chauffeur. Met deze aanvullende gegevens kan achterhalen om welke chauffeur het gaat en de klacht verder doorzetten. Zie graag uw reactie tegemoet. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 januari 2024 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Lara
DHL eCommerce E-Care

Drukregelaar

Heeft op 26 januari 2024 om 17:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik had wel gereageerd op uw vragen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Drukregelaar