Klacht: DHL bezorger belt niet aan

Krullert op 31 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL bezorger streek Venray, Veltum belt niet aan en stuurt alle pakketten direct naar service punt.

Dit probleem loopt al sinds 20 december 2020, zie ook: https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id928244

DHL lijkt hier niks aan te doen.

Tegenwoordig wel makkelijker te melden via de app, word verder niks mee gedaan lijkt het.

Gewenste Oplossing:

In de toekomst uberhaupt bezorging pakket aan huis.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat het erg vervelend is als er onterecht een niet-thuis melding wordt gegeven en u uw pakket hierdoor niet ontvangt. Onze excuses daarvoor. In uw bericht refereerde u naar een eerdere klacht. Helaas konden wij die link niet openen, gezien die link gekoppeld is aan uw eigen account. Hierdoor kan het enkel geopend worden als is ingelogd in uw persoonlijke account. Wij helpen u hier graag mee verder. Kunt u ons uw zendingsnummer(s), postcode en huisnummer doorgeven? Aan de hand daarvan kunnen wij kijken wat wij precies voor u kunnen betekenen en hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Met vriendelijke groet, Lara DHL eCommerce

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 januari 2024 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Krullert

Heeft op 31 januari 2024 om 10:14 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Betreft pakket 3STHU0000046160 en pakket 3STHU0000047366 op 5801SK 138

Alle klachten die gemeld zijn door Krullert