Klacht: Bezorging verhinderd

Abdelstyle op 18 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling geplaatst en die zou ik vandaag ontvangen! Ik heb bij de afzender nog extra betaald zodat het binnen 1 dag geleverd word. Tot mijn verbazing 2 uur van te voren zie ik opeens melding bezorging verhinderd!!!!!! Dit gebeurd te vaak, wie betaald mij de extra kosten dat die pakket vandaag niet meer komt??

De extra kosten voor levering vandaag vergoed krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 juli 2023 om 12:08 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te vernemen dat u het pakket nog niet heeft mogen ontvangen.

Het pakket doet er inderdaad wat langer over dan normaal. Ik wil u adviseren het af te wachten tot morgenochtend. Mocht er dan geen nieuwe update zijn wil ik u vragen contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen we een onderzoek starten om dit verder uit te zoeken.

Wij streven er uiteraard naar om alle zendingen op tijd te bezorgen. Helaas kunnen wij dit echter niet altijd voor honderd procent garanderen. Vooral in periodes van extreme drukte kan zich een onverwachte afwijking van de planning voordoen. Ook zijn onvoorziene omstandigheden nooit helemaal uit te sluiten. Het spijt me dat u daardoor langer op uw zending moet wachten.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Senna
DHL Parcel E-care

Abdelstyle

Heeft op 18 juli 2023 om 12:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Heb deze vandaag nodig

Alle klachten die gemeld zijn door Abdelstyle