Mijn Klacht:
Deze bezorger heb ik al een paar keer hierop aangesproken, krijg een grote mond terug, dat die geen tijd heeft, en dat ik pech heb. Dat ons bedrijf de zooi maar moet ophalen dan. En de laatste keer gooide die het voor mijn voeten, zodat ik het daar maar moest oppakken. Dit natuurlijk niet gedaan, en hem aangekeken zodat die het wel moest oppakken en op de kar deed neerleggen. Maar vloekend en tierend reed die weg!
En vandaag weer het zelfde liedje, neergezet in de stromende regen, aanbellen en meteen weggereden.
Dhl, neem fatsoenlijke mensen in dienst!
Gewenste Oplossing:
Andere chauffeur, of dat die gewoon wacht tot we de roldeur openen. En graag zonder commentaar of gevloek.

