Klacht: Bezorger belt niet aan, ”we hebben u gemist”.

Bastiaan W op 08 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het afgelopen jaar ondervinden wij voortdurend dat onze pakketjes van DHL niet bezorgd worden, of als ze bezorgd worden gewoon beneden bij de brievenbussen van het appartement worden neergekwakt, waar iedereen (ook niet-bewoners) gewoon toegang tot hebben. Overigens ongeacht het formaat of de waarde van het pakket. Een kinderwagen van 1300 euro is ook al in de openbare ruimte gedropt door de bezorger van DHL. De laatste keer is JVGL06213730000018869473 geweest en wordt nu na twee keer niet eens te hebben aangebeld retour gestuurd naar de afzender. Ik weet dat er niet is aangebeld omdat ik beide dagen gewoon thuis ben geweest tijdens het bezorgmoment. De bezorger die met regelmaat ”bezorgd” in Nieuwegein is z’n salaris niet waard en bezorgd DHL alleen maar extra werk.

Gewenste Oplossing:

Een vervangend bezorger voor Nieuwegein. Indien dit probleem door meerdere bezorgers wordt veroorzaakt dan is het extra zorgelijk en dient er grondig te worden huisgehouden in het bezorgteam van de regio Nieuwegein.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 januari 2024 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bastiaan,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat het vaker misgaat met de bezorging op uw adres. Dat er niet wordt aangebeld of dat pakketten beneden in het gebouw bij de brievenbussen worden achtergelaten.

Ik heb uw klachten doorgezet naar de leidinggevende van de Cityhub waarvoor de bezorgers in uw buurt rijden.

Helaas zie ik dat het pakket - waarvan u het zendingsnummer hebt gestuurd - retour afzender is gegaan. Ik kan deze zending niet meer tegenhouden, sorry. Ik wil u dan ook vragen deze klacht gelijk aan de verzender door te geven. Zij zullen dan voor u nakijken of het opnieuw verstuurd kan worden of dat u het aankoopbedrag terugkrijgt.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en de bezorging voortaan beter zal verlopen. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Bastiaan W