Klacht: bezorgd op een ander DHL servicepoint

sietske123 op 18 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

het kwam mij goed uit waar ik mijn pakketje kon ophalen, krijg ik een dag van tevoren een e-mail dat ik hem ergens anders moet ophalen. dat is een stuk verder fietsen en het enige dat ze in de mail zeggen is: onze excuses voor het ongemak. Sorry hoor maar echt geen schrijntje medelijden, en het is nu veel meer gedoe.

de mail aanpassen, mij eerder op de hoogte brengen en niet zomaar pakketjes verplaatsen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemorgen Sietske123, Hartelijk bedankt voor uw bericht met de melding dat uw pakket op een ander servicepoint is geleverd dan gewenst. De reden van de uitwijk, kijken we graag voor u na. Helaas kon ik de link niet openen. Kunt u alsnog het zendingsnummer in tekst met uw postcode en huisnummer doorgeven? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de te nemen moeite, Met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 18 april 2024 om 08:46 geantwoord

Beste Sietske Jansen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlecommerce.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Senna
DHL eCommerce E-care