Mijn Klacht:
Ik was thuis aant wachten op mijn pakket die ik van daag zou krijgen. Staan ze bij mij aan de achterdeur te kloppen maar daar reageer ik nooit op want dat doen de vervelende kinderen uit mijn straat ook altijd. Maar waarom komt die gewoon niet via de voor deur zo als ieder andere post bezorgd. Nu moet ik morgen ook weer thuis blijven terwijl ik morgen niet thuis ben. En me pakketje wel wil hebben voor het weekend.
Gewenste Oplossing:
Dat het als nog vandaag bezorgt wort en dan gewoon via de voordeur komen. Tis belagelijk dat ze via de achter kant willen bezorgen d'r is daar ook geen bel. En anders wil ik me verzend kosten terug want. Want dan heb ik ze dus niet voor het weekend en dat was wel de bedoeling daarom heb ik ze thuis laten bezorgen.

