Klacht: 4 pakketjes zoek sinds begin januari en 2 teruggestuurd

AnnekeL op 31 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren maak ik gebruik van DHL tot tevredenheid. Echter sinds begin januari 2024 zijn er 6 pakketjes zoek geraakt. Waarvan ik er 2 teruggestuurd hebt gekregen. De overige 4 zijn zoek.. en ik krijg een flut bedrag terug. Verder kreeg ik vandaag een status van een later verstuurd pakketje dat ik die kan ophalen bij het punt waar ik het ingeleverd heb. Dit pakketje moet naar Belgie. De status overzicht klopt helemaal niet want t pakketje ligt wel in Belgie. Bij de chat vandaag (waar je je klacht kan indienen) werd ik er 2 keer uitgegooid. Kortom het is een rommeltje bij DHL wat is hier aan de hand?

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn 4 pakketjes terug en ik denk dat DHL haar systeem moet gaan nakijken er klopt iets niet op technisch of ICT gebied

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag Anneke Letter, Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat de zendingen de afgelopen tijd niet goed verlopen zijn, mijn excuses voor het ongemak. Graag ontvang ik van u de zendingsnummers van de pakketten die nog niet terecht zijn, zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Alvast bedankt voor de informatie. Met vriendelijke groet, Annika DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht AnnekeL

10 maanden geleden - Ik vraag me af of dat zin heeft aangezien DHL al een onderzoek is gestart en me heeft aangegeven dat deze pakketjes zoek zijn. Ik krijg vervolgens een flut bedrag terug iets van 6 euro per pakketje (incl de verzendkosten die ik kwijt was). Waarde van de inhoud van de pakketjes zijn gemiddeld 30 euro. Als u meer kunt onderzoeken als wat al gebeurd is zal ik de zendingsnummers geven. Ik hoor het graag.

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste Anneke, Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas is het lastig zonder zendingsnummer(s) u daar een antwoord op te geven. Wij kunnen zo namelijk niet de precieze status en uitslag van de onderzoeken controleren om een gepast antwoord te geven. Wij helpen u aan de hand van de benodigde gegevens graag verder. Met vriendelijke groet, Lara DHL eCommerce

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 januari 2024 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anneke,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

AnnekeL

Heeft op 31 januari 2024 om 11:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 dagen na de laatste reactie de klacht als opgelost aanmerken is typisch DHL. Niet klantvriendelijk... de klager moet de administratie doen.. ik vind t een waardeloos bedrijf geworden. U kunt toch zien welke casussen openstaan van mijn emailadres of is dat te veel moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnekeL