Klacht: 2x!!! Pakket retour terwijl adres WEL juist was

Nikki Egmond op 24 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onze bestelling is tot 2!!! Maal toe retour gestuurd door DHL omdat het adres onjuist zou zijn. Dit was NIET het geval! Het adres klopt volledig en betrof een winkel in een winkelcentrum waard dagelijks grote hoeveelheden pakketten worden afgeleverd. Mijn zoon heeft dankzij de DHL geen afscheidscadeau aan zijn juf kunnen geven. Wat een waanzin dit.

Chauffeurs beter instrueren, het NIET retour zenden van mijn pakket maar het desnoods bij een afleverpunt afgeven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik zet uw klacht graag door naar de leidinggevende van het depot. Zou ik hiervoor het zendingsnummer van het vorige pakket mogen? Dan kan ik inzien of dit dezelfde bezorger als deze keer is geweest. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Graag verneem ik ook of de medewerkers van de winkel ook bekend zijn met uw naam, en dat zij op de hoogte zijn dat ze de zending namens jullie moeten accepteren. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Nikki Egmond

8 maanden geleden - Het zendingsnummer van gisteren is JVGL06081657001999299907 Het zendingsnummer van de eerdere bezorging is JVGL06081657001576088089 De zending stond op naam van Sam Egmond, dat is de storemanager van de winkel dus die is zeker bekend. We horen het graag. Mvg Nikki Egmond-Thie

DHL

Heeft op 24 juli 2023 om 11:04 geantwoord

Goedemorgen ! Ik heb je zending na gekeken en zie dat je pakket een adres onbekend melding gehad heeft. Dit betekend niet altijd echt dat het adres onbekend is maar kan ook betekenen dat het label beschadigd was en dat de bezorger hierdoor het pakket niet kon bezorgen. Helaas zijn wij dan verplicht het pakket retour te sturen naar de afzender. Mij oprechte excuus hiervoor.

Ik ga hiervan wel een melding maken bij het depot. Hopelijk gaat dit niet meer gebeuren in de toekomst.

Met vriendelijk groet,

Mitchel