Klacht: DHL for you, nu een maand onderweg

op 25 januari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vanuit Nederland, 24 december 2013, een pakje laten opsturen, met belangrijke documenten die ik nodig heb voor mijn internationale werk.
Zonder deze documenten kan ik niet aan de slag, en had vorige week al moeten werken, dit kost mij een vermogen.
Het is nu 21 Januari 2014, en heb nog steeds niets.
Hier in Tanzania ben ik naar DHL geweest, maar met mijn 12 nummertjes, weten ze ook niks, dhl gebruikt 10 cijfers, daar verwezen ze me door naar EMS, maar die kunnen ook niks met die traceer code, bellen naar Nederland helpt niet, is duur en wordt je aan het lijntje gehouden.

Normale post hiernaartoe duurt doorgaans 5 dagen, had ik dus beter kunnen laten doen.

Email helpt ook niet, en track trace geeft wat vage duitse sorteer centrum informatie.

Zoals het er nu uitziet kan ik beter het vliegtuig nemen, en nieuwe documenten aanvragen.

Dit kost mij twee weken salaris, een ticket en enkele honderden euros voor de verloren documenten.

Als ze nou eens uitleg gaven aan wie de post overgedragen wordt, en hoe dat werkt, welk vliegtuig, airway bill nummer, wordt ik gebeld?, komt het in de postbus?, of ligt het allang in de centrale post office hier in dar es salaam.

of zeg gewoon dat het kwijt is, dan kan ik actie ondernemen.

WELT PAKET PREMIUM 326974488102

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan1966