Klacht: Nieuw blijkt tweedehands en kapot

op 11 februari 2019 over DGM Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

Bestelling van 2 mp4-spelers waarbij er 1 goed functioneert en de andere bij in gebruik nemen (na langere periode maar dat was daar bekend want cadeau) een gebruikte bleek met een map nummers erop (!) en een kapotte koptelefoon-uitgang. Fijn bij een mp4-speler !
Reactie: we kunnen gaan repareren, evt. voor eigen kosten want u kunt hem zelf kapot hebben gemaakt… Ten eerste: ik neem hem net in gebruik en vind er muziek op dus nieuw is sowieso niet nieuw, en ik heb dus zeker niets kapot gemaakt. Ten tweede: al zou ik dat wel tijdens gebruik van mijzelf kapot zijn gegaan (wat niet zo is) dan is er ook nog zoiets als garantie op een apparaat ! En dat is echt langer dan 2 maanden op een deze speler. Wat een nep-bedrijf met een slechte service. Ik durf hem niet eens op te sturen als ik de reviews lees, die zie ik niet meer terug vrees ik.

Als ik een goed werkende, en gelijkwaardige ter vervanging krijg, of mijn geld terug voor deze speler.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DGM Outlet over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DGM Outlet in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DGM Outlet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DGM Outlet

Heeft op 11 februari 2019 om 13:16 geantwoord

Goedemiddag, dank voor het opnieuw toesturen van een klacht.
Via meerdere kanalen is al uitgebreid besproken waarom wij niets voor u kunnen betekenen. Via nog meer kanalen de zelfde vraag neerleggen is dan ook niet nodig, een ander antwoord gaat er niet komen. Uw case over de bestelling van november is dan ook reeds gesloten.

DGM Outlet

Alle klachten die gemeld zijn door Alice03