Klacht: hapjes pan, waarin deuk, waardoor veel warmte verloren

op 16 januari 2020 over DGM Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

we hebben een hapjespan (Bestron AHP1500 – Elektrische Hapjespan) besteld, deze hadden we iets later gebruikt om sudderlapjes in te kunnen maken, alleen waren we teleurgesteld, er zat een deuk in de pan, waardoor er teveel warmte verliest, wat ook super zonde is. Ik heb een mail gestuurd met de foto’s erbij, waarop maar geen antwoord, toen heb ik maar gebeld, ze vertelden me dat ik morgen antwoord zou krijgen, dag erna geen antwoord, ik weer gebeld en zou worden terug gebeld, twee dagen erna nog niet terug gebeld, ik weer gebeld, uiteindelijk wel antwoord, ik kon deze retour sturen, met een waarschuwing dat ik zelf de verzendkosten zou moeten betalen, wat ik belachelijk vind, ik krijg een defect product, moet zoveel moeite doen, krijg geen antwoord, moet een grote doos zien te vinden en door de regen naar het postkantoor, heb een mail gestuurd waarin ik dit een beetje uitleg en dat vind dat ik recht heb op de kosten die ik aan het verzenden maak (€7.25). Ontvang ik een mail, niet als antwoord op dat bericht maar gewoon een hele nieuwe dat ik het bedrag terug ontvang maar niet de verzendkosten die ik dus heb gemaakt, en vind dit echt niet kunnen, ik heb al eerder een probleem met dgm outlet gehad, ik wist niet meer dat ik daar al eerder had besteld, anders had ik dit nooit gedaan, dat product (soda stream) was ook telkens defect, waarvoor ik 3 keer retour heb gestuurd en heb ontvangen, telkens deed deze niet zoals hij zou moeten, heb uiteindelijk ergens anders deze gekocht, dat ga ik dus ook met de hapjespan doen

als ik ook de verzendkosten ontvang die ik heb gemaakt met het terugsturen van het defecte apparaat

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DGM Outlet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bregje 1984