Klacht: DG

[email protected] op 19 december 2019 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een mail gehad dat de DG feminime weer besteld kan worden .echter niet meer in de handel .
Waarom h e b ik dan deze mail gehad
Helma Klomp

Oke nog niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superwinkel.nl over deze klacht.

Bericht van Superwinkel.nl

1 jaar geleden - Beste Helma, Wij hebben gisteren inderdaad een mail gestuurd dat het parfum weer beschikbaar was, alleen was je net te laat met bestellen. Het parfum was namelijk supersnel weer uitverkocht. Volgende keer beter! Superwinkel

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Superwinkel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Superwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Superwinkel.nl

Heeft op 30 december 2019 om 10:00 geantwoord

Beste Helma,

Wij hebben op 18 december 2019 inderdaad een e-mail gestuurd over dat het parfum 'Feminine' van Dolce Gabbana weer beschikbaar zou zijn, alleen was je net te laat met bestellen. Het parfum was namelijk supersnel weer uitverkocht omdat er maar een kleine voorraad beschikbaar was. Onze excuses voor het ongemak, volgende keer hopelijk beter!

Superwinkel

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]