Klacht: Deze weten niet waar ze over praten

op 18 juli 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Vandaag d.d. 18-07-2014 contact gehad met van Arkel, omdat ik nog steeds niets gehoord had op mijn E-mail van d.d. 03-07-2017.
In deze mail heb ik hen verzocht om de beslagvrije voet per direct en met terugwerkende kracht te herzien en bij de berekening rekening te houden met de wettelijke correcties en andere beslagleggingen.
Toen ik hen aan de telefoon had kreeg ik te horen dat ik een mail had gedaan op 14-07-2017, dit klopt al niet want op die datum heb ik geen mail gedaan.
Maar hij noemde een bedrag van de beslagvrije voet, die precies hetzelfde is als dat al in hun brief stond die ik ook op 03-07-2017 mocht krijgen.
Hier klopt helemaal niets van want onze beslagvrije voet is hoger dan onze uitkering, ze weten daar dus echt niet waar ze over praten.
Ik heb onze beslagvrije voet laten uitrekenen door bureau sociale raadslieden en ga ervan uit dat die wel weten wat ze doen en zeggen.

Ik ben pas tevreden als ze mij ook hierover in lichten, in plaats van alleen mensen de stuipen op het lijf te jagen door weer een beslaglegging te doen, die naar mijn mening niet mag en kan.
Wij moeten zelf altijd maar zo snel mogelijk alles op sturen en uitleggen, maar als er van hen iets verwacht wordt hoor je niets.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Geachte meneer Holleman, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 28 juli 2017 om 13:29 geantwoord