Klacht: Deze week geen Margriet ontvangen

op 30 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 15 februari 2018 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer van Wijnbergen,
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Wij kunnen zien dat u inmiddels geholpen bent.
Mocht er toch nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Joop121954