Klacht: deze week geen libelle ontvangen

op 20 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Libelle niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorgen van nr 31

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 21 juli 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Os Rouwhorst,

Het is natuurlijk erg vervelend dat u Libelle deze week, niet heeft ontvangen. Wij gaan deze alsnog zo snel mogelijk toesturen en deze valt met 4 of 5 werkdagen bij u op de mat. Wij wensen u alvast heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door tony van os