Klacht: Deze webshop levert niks en zijn onbereikbaar

Vooraarder op 22 februari 2021 over TrendX.nl in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Elektronica

Meer dan 30 dagen geleden een handtas van 35 euro besteld en betaald bij TrendX en de tas zou binnen 15 dagen geleverd worden. Na de 15 dagen al diverse mails gestuurd maar geen reactie terug. Telefonisch ook meermalen geprobeerd maar ze nemen niet op. Nu zie ik op internet dat heel veel mensen met ditzelfde probleem zitten. Hoe nu verder want ik wil mijn betaalde geld terug of die tas ontvangen. Graag reactie wat ik nog kan doen.

Ben tevreden als ik zsm de handtas thuis krijg of dat ze het betaalde geld terug storten.
Maar volgens vele revieuws heb ik hier met een zeer slecht bedrijf te maken waarvan de eigenaren niet te vinden zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrendX.nl

Reactie van de melder van de klacht Vooraarder

1 jaar geleden - Hallo Ik heb nu omschreven bij wat voor slecht bedrijf ik iets heb besteld maar wat doet klacht.nl nu voor mij? Graag reactie Mvg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrendX.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vooraarder