Klacht: niet leveren produkt na betaling

kiki101 op 16 november 2013 over devicoshop.com in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb op 25-9 een bestelling gedaan deze is tot op heden ook na telefonische belofte niet geleverd. Telefoon is uitgeschakeld en de website is buiten bedrijf. Ook al een brief verstuurd. Contact gehad met * stoffeerderij en klusbedrijf staat onder hetzelfde nummer in de KvK deze dhr beweert een half broer te zijn van dhr * die samen met * dit bedrijf heeft al vaker mensen op deze manier afgezet heeft. Op internet kan ik nog 1 andere melding vinden

Het geld wat ik overgemaakt terug storten op mijn rekening en een waarschuwing voor andere toekomstige kopers op internet als ze weer een nieuw bedrijf op internet starten.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over devicoshop.com nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door devicoshop.com in behandeling genomen

Bericht van devicoshop.com

7 jaren geleden - Toen ik devico opzette vorig jaar had ik een kleine voorraad beschikbaar voor mijn webshop omdat de leverancier in engeland niets meer op voorraad had,ik ben toen naar een alternatief gaan zoeken en kwam uit in China.... Ik heb daar vanwege de enorme vraag naar de tenten een grote bestelling geplaatst,in de hoop snel weer een voorraad te hebben. Ik ben enorm lang in de veronderstelling geweest dat alles nog goed zou komen,ik hoopte iedere dag dat ik iets zou horen of dat ze misschien wel werden geleverd. In de tussentijd werden alle kosten voor bezorging,ideal ,verzekeringen gewoon van mijn rekening gehaald en tegen het einde van september had ik niets meer. Ik hoop dat je begrijpt dat ik je nooit heb willen oplichten. Ik werd eerst overrompeld door het enorme aantal bestellingen en de belangstelling,daarna werd ik overrompeld door alle klachten en bedreigingen. Na heel lang op en neer geschreven naar de verzekeringsmaatschappij hebben wij nu eindelijk ons verloren geld terug.En het eerste wat ik er mee doe is iedereen geven waar hij of zij recht op heeft. Ik wil het heel graag goedmaken,ik heb het al die tijd verschrikkelijk gevonden wat ik de iedereen heb aangedaan en ik heb er veel spijt van dat er mensen hier de dupe van zijn geworden. Ik ga het nog een keer proberen om een webshop op te richten ,en ik ben nu in ieder geval goed voorbereid !Maar het belangrijkste is nu er voor zorgen dat ik alles goed maak! Ik wil er graag voor zorgen dat je je volledige aankoopbedrag terugkrijgt;ik wil je vragen een mailtje te sturen naar [email protected],daar handel ik het naar je tevredenheid af. Mocht het zo zijn dat je de tent nog wil dan kan dat ook (maar ik begrijp het als je liever je geld terug wilt). Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor alles wat ik heb veroorzaakt,dit is nooit mijn bedoeling geweest toen ik DeVico oprichtte ! Vriendelijke groet , Joyce/ DeVico

Bericht van devicoshop.com

7 jaren geleden - Toen ik devico opzette vorig jaar had ik een kleine voorraad beschikbaar voor mijn webshop omdat de leverancier in engeland niets meer op voorraad had,ik ben toen naar een alternatief gaan zoeken en kwam uit in China.... Ik heb daar vanwege de enorme vraag naar de tenten een grote bestelling geplaatst,in de hoop snel weer een voorraad te hebben. Ik ben enorm lang in de veronderstelling geweest dat alles nog goed zou komen,ik hoopte iedere dag dat ik iets zou horen of dat ze misschien wel werden geleverd. In de tussentijd werden alle kosten voor bezorging,ideal ,verzekeringen gewoon van mijn rekening gehaald en tegen het einde van september had ik niets meer. Ik hoop dat je begrijpt dat ik je nooit heb willen oplichten. Ik werd eerst overrompeld door het enorme aantal bestellingen en de belangstelling,daarna werd ik overrompeld door alle klachten en bedreigingen. Na heel lang op en neer geschreven naar de verzekeringsmaatschappij hebben wij nu eindelijk ons verloren geld terug.En het eerste wat ik er mee doe is iedereen geven waar hij of zij recht op heeft. Ik wil het heel graag goedmaken,ik heb het al die tijd verschrikkelijk gevonden wat ik de iedereen heb aangedaan en ik heb er veel spijt van dat er mensen hier de dupe van zijn geworden. Ik ga het nog een keer proberen om een webshop op te richten ,en ik ben nu in ieder geval goed voorbereid !Maar het belangrijkste is nu er voor zorgen dat ik alles goed maak! Ik wil er graag voor zorgen dat je je volledige aankoopbedrag terugkrijgt,stuur een mail naar [email protected] dan handel ik het volledig naar je tevredenheid af. Mocht het zo zijn dat je de tent nog wil dan kan dat ook(maar ik begrijp het als je liever je geld terug wilt). Mijn excuses voor alles wat er fout is gegaan,dit is nooit mijn bedoeling geweest toen ik DeVico oprichtte! Vriendelijke groet , Joyce van Iersel/DeVico

Alle klachten die gemeld zijn door