Klacht: Deurwaarder bij onterecht afgeschreven bedrag

op 15 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In februari 2016 is er door Ziggo een bedrag van mijn rekening afgeschreven.
Ik was toen echter al 3 jaar geen klant meer bij Ziggo. In mijn vorige huis gebruikten we Ziggo, en het account van Ziggo is overgezet op de naam van de nieuwe bewoner.
Toch is mijn rekeningnummer weer gebruikt voor de maandelijkse automatische incasso. Ik heb gebeld over dit probleem en er werd mij door Ziggo verteld de betaling te storneren, wat ik vervolgens heb gedaan. Ziggo zou de nieuwe bewoners zoeken en de rekening aan hen adresseren.
Echter heb ik maanden later een brief ontvangen van gerechtsdeurwaarder LAVG over ditzelfde bedrag. Opnieuw heb ik contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Zowel Ziggo als LAVG zeggen dat ze niet bij de gegevens kunnen. Toch worden mijn argumenten afgewezen (zonder tegenargumenten) en moet ik alsnog betalen. Het enige wat ik nu nog kan doen is naar de rechter stappen.

Intrekken van vordering

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost van Vliet