Klacht: deurwaarde van detoxformule via klara en nu segoria

op 09 november 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

in mei peketje gekregen afslankpillen via post nl. aangetekend terug gestuurd er is getekend voor onvangs posbus 208 3740 ae baarn
kreeg eerst rekening van klarna gebeld daar over moet gewoon betalen niet betaald pakketje hebben ze terug gekregen nu incasovordering dat ik moet betalen heb gebeld gezrt dat ik dat pakketje heb terug gestuurd
ze zeggen gewoon dat ik moet betalen

ik ben pas tevreden al ze zeggen we hebben pakketje onvangen en rekening word verschuurd

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 10 november 2016 om 09:29 geantwoord

Beste Chris Boeren,

Uit uw bericht maak ik op dat u de afslankpillen van DetoxFormule aangetekend terug heeft gestuurd.

Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met DetoxFormule om samen met hen tot een oplossing te komen. Wij van Klarna kunnen niets aan de factuur veranderen. Alleen DetoxFormule heeft de mogelijkheid om de factuur te verwijderen.

Het telefoonnummer van DetoxFormule is 0900-20 20 800.

Wij wensen u in ieder geval een prettige dag toe.

Groet, Brian

Heeft op 29 november 2016 om 22:21 geantwoord

ik heb na detoxformule gebeld 2 weken geleden alles uitgelegd ze zouden factuur op nul zetten vond ik oke kreeg vorigeweek weer rekening dat ik moets betalen. hebben er niks aangedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door ccm boeren