Klacht: deurwaarde

op 26 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb per dec15 2015 mijn contract op gezegt en alle spullen terug gestuurd naar ziggo.Nou krijg ik ineens een brief van de deurwaarde dat ik een schuld van 69,35 heb bij Ziggo .IK heb met ziggo gebeld met de mededeling dat ik alles heb terug gestuurd via een afgeefpunt.nu heb ik daar het bewijsje na die maanden niet meer .maar hun vinden dat ik het toch moet betalen want hun beweren dat ik het dan misschien al hun kastjes zou hebben verkocht.Ik word dus voor dief uitgemaakt en krijg een deurwaarde op mij af gestuurd.Ik ben hier erg verdietig om.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ziggo zorgt dat de opestaande rekening bij de deurwaarder weg is .

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.bloempje