Klacht: Deuren open

op 26 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 85 richting boxmeer, de buschauffeur rijdt levensgevaarlijk (rijbewijs bij pakje boter gekregen) over de snelweg MET DEUR OPEN. Er zijn afgelopen weken al vaker problemen met de deuren van deze bus. Maar ik heb het nog niet meegemaakt tot hij/zij het hele stuk met deur open reed. Aan het einde van vorige week was er een andere bus waarvan de deuren wel goed werkten. Maar afgelopen 2 dagen rijdt gewoon het oude busje weer met de kappote deuren

Als er een andere bus wordt ingezet op deze lijn, of als er meerdere bussen rijden bijv 2x per uur, want dan is er altijd nog een mogelijkheid om de volgende bus te pakken die nu maar 1 keer in het uur komt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Daaaaan, Wat schrikken dat de deur open is tijdens je rit. Heb je voor mij het busnummer? Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Daaaaan

1 maand geleden - Vertrek: siebengewald centrum Vertektijd: ca 07:48 Eind: Boxmeet station Busnummer: vgm 1807

Reactie van de melder van de klacht Daaaaan

1 maand geleden - Gf

Arriva

Heeft op 26 september 2017 om 08:56 geantwoord

Beste Daaaaan,

Dank je wel voor je aanvulling.

Ik stuur je klacht gelijk door naar de regio, zodat dit wordt opgelost.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Daaaaan