Klacht: deuren gesloten op halte

op 11 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij mijn station bleven de deuren van mijn treinstel dicht en kon ik niet uitstappen, ook op de S.O.S knop haalde niets uit

Gewenste Oplossing:

vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Wesley, Oeps, niet leuk om te lezen dat je niet uit kon stappen omdat de deuren van de trein dicht bleven. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Kun je aangeven op welk traject dit afgelopen dinsdag is gebeurd? Hoe laat en op welk station ben je bijvoorbeeld ingestapt en waar wilde je uitstappen? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht coolw12

1 maand geleden - het was de trein van 17:21 leeuwarden-gronningen ik wilde uitstappen op Veenwouden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wesley,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de regio zodat het niet open gaan van de deuren verder uitgezocht kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd die je hebt gehad omdat je niet uit kon stappen! Hopelijk tref je deze situatie niet nogmaals en kun je in het vervolg gewoon uitstappen en gaan de deuren wel open.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door coolw12