Klacht: Deurbeleid

op 04 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu deze week 2 keer bij de Lidl Teldersweg Rotterdam geweest echter is daar geen deur beleid.
De karren staan los maar worden niet ontsmet.
Ook geen nateriaal om het zelf te doen. Vervolgens zag ik dat 3 personen ( opa, oma en kleinzoon) met 1 kar naar binnen gingen. . Teveel naar mijn mening . Voor mij onbegrijpelijk dat er niet 1 personeelslid buiten staat . De karren niet ontsmet worfen en het deurbeleid niet wordt uitgevoerd.

Gewenste Oplossing:

Als het bovenstaande wordt uitgevoerd naar de normen van het RIVM .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 april 2020 om 17:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door IrmaNieuwkoop