Klacht: deur dicht

op 23 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wilde net in bergen op zoom bij bushalte Rooseveltlaan bus 8974 pakken, hij komt aanrijden ik zeg mijn vriendin gedag ik wil instappen hij doet de deur dicht met mij ertussen hij zegt ik moet opschieten. Terwijl ik meteen instapte, ik vind dit een schandalig en ik hoop dat jullie dit niet goedkeuren.

Als de betreffende buschauffeur word aangesproken en gecontroleerd

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Kylian, Oei, niet leuk om te lezen dat je tijdens het instappen van de bus tussen de deur kwam omdat de buschauffeur de deur dicht deed. Begrijpelijk dat je hier van baalt. Hopelijk heb je, je geen pijn gedaan. Ik wil er graag intern melding van maken bij de teammanager in de regio maar dan zou ik graag van je willen weten hoe laat je vandaag bij halte Rooseveltlaan ingestapt bent en in welke richting je wilde reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht kylian0165

10 maanden geleden - Ikben rond 10 over 8 ingestapt in de bus 112 naar roosendaal

Arriva

Heeft op 23 augustus 2016 om 21:29 geantwoord

Beste Kylian,

Bedankt voor de snelle reactie en de toelichting op je vorige bericht! Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat er hoor en wederhoor met de betreffende buschauffeur toegepast kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult ervaren.

^MR
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht kylian0165

10 maanden geleden - Heel erg bedankt voor de snelle reactie en ik stel het erg op prijsdat u er werk van heeft gemaakt!

Alle klachten die gemeld zijn door kylian0165