Klacht: veel te veel betaald!! dus opgelicht

op 25 juni 2015 over Detusa sleutelservice Almere in de categorie Algemeen

Ik had mijn sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten en kon dus niet naar binnen. Hij heeft het met een flapper geprobeerd maar dat lukte niet. Dus besloten om de deur dmv freezen en boren en kwam dus een nieuw cilinderslot en nieuw veiligheidsbeslag op. Tussendoor al eens gevraagd naar de kosten en kwam iets van mompelend antwoord 120 euro. Toen hij bijna klaar was vroeg ik het nog eens en liep het bedrag verder en verder op. starttarief van 159 euro, voorrijkosten 30 euro, meerwerk 59 euro, cilinderslot 140 euro, veiligheidsbeslag 150 euro. en over dit alles nog eens 21%btw. Wat volgens mij niet klopt omdat op het werkloon maar 6% berekend mag worden. Al met al ik moest een bedrag van 650,98 betalen!!!! Zou ik een hele nieuwe deur voor in kunnen zetten. Toen hij klaar was zag ik dat het beslag helemaal beschadigd was. O had ik niet gezien zegt ie….. je kunt wel korting krijgen.. ik vond het niet mooi dus nieuwe erin. Hij deed overkomen dat ik nog korting had gekregen omdat hij minder uurloon berekende. Was ik even goedkoop uit met mijn 650,98!!! Ook melde meneer dat hij kijkt naar de mensen….. iemand met een uitkering hoeft minder te betalen dan iemand met een dure auto voor de deur. Duidelijke oplichtingspraktijken dus. Ik was helemaal van slag door het bedrag…. en heb van schrik maar betaald!
Ik belde nav advertentie uit de gouden gids naar allround slotenservice. het nr in Leeuwarden. Ik heb per pin betaald en bij betaling staat Detusa sleutelmaker. (zijn telefoonnummer 06-24923895)

Ik hoop dat het erkend wordt dat dit belachelijke prijzen zijn. Ik zou blij zijn met de helft van mijn geld terug.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Detusa sleutelservice Almere

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Detusa sleutelservice Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heide156